WELKOM OP IMKE`S FREUBELSITE

zondag 29 januari 2012

Mijn eerste srapdoek


kanvasdoek bewerkt met paintdabber.
foto's erop lijme en dan nog ff die letter van de kruitvat erbij plakke.
die letter doe je ff door de cuttelbug en dan ff met zo'n paintdabber grijs make.
dan wat eromhoog komt ff goud of geel/goud inkleure met je vinger.
dan da kant aan de onderkant eraan plakke. gewoon bij je oma hale :P
de vlinder kun je gewoon maken of met stans van tim holtz.
dan door utee en dan strassteentjes erop plakke.
ooja en dan ook nog de bloeme ponsen van nelly snellen.
en de happy birthday plaatje van else.
oo en nog papier dur onder plakke.
dan is het volges mij wel klaar.

hajjuuuuuuuuuuuuuuuu

3 opmerkingen:

  1. heel mooie lo leuk dat je volger bent geworden ik word volger van jou grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahahaha ik pis zowat in me broek van je beschrijving maar je canvas is net zo geslaagd als je verhaaltje hierboven...knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vur mej is dit un vrij normaal verhaal:P
    haha toch??
    k snapte al nie da mam hier ien un deuk lag maja.haha

    groetjes imke

    BeantwoordenVerwijderen