WELKOM OP IMKE`S FREUBELSITE

zondag 8 januari 2012

Dino uit het ei



Ik weet niet meer waar deze stempel vanaf komt, maar ik vind hem wel leuk.
Heb de dino ingekleurd met aqua markers. En afgewerkt met druppeltjes glossy accents.
In de hoek heb ik gebruik gemaakt van
een kant en klare bloem van kruitvat en de kleine bloemetjes heb ik gemaakt met ponsen van Nellie Snellen.
De vlindertjes heb ik ook geponst.
Het papier heb ik gebruikt uit de blok van Milton en Co. Ook van Nellie Snellen.
De knoop op het bloemetje heb ik uit de knopendoos van mama gehaald.

Zoals jullie zien staat de foto niet goed.
Ik vind het leuk om een eigen blog te hebben, maar weet de foto nog niet goed te krijgen.
Dussssssssssssss even scheef kijken.

1 opmerking:

  1. hahahah dat ken er ook maar weer eentje zijn he die zon een actie uitvoert..Kaart is goed gelukt, benieuwd hoe die is als die recht staat ;-) Als je bij je afbeeldingen op de foto klikt komt er een rijtje met allerlei dingen, daar staat dan rechtsom draaien, even op klikken en als je het goed doet is je foto recht...succes Peet

    BeantwoordenVerwijderen