WELKOM OP IMKE`S FREUBELSITE

dinsdag 3 april 2012

Dank je wel, trainster...


De NK is voorbij.
Nu mag mijn attentie voor mijn trainster op mijn blog.
Ik heb een scrapdoek gepakt.
Bestempeld met paintdabber.
Daarna heb ik foto's geplakt.
Vlinders uitgestanst met een mal van Tim Holz.
Deze door de utee gehaald en steentjes opgeplakt.

De letters komen van kruitvat en heb ik ook met paintdabber bewerkt en daarna door de cuttelbug gehaald.
De letters nog wat opgehaald met goudkleurige verf en dat zag er ook weer leuk uit vond ik zelf.

Alles is in de kleur paars en geel gebleven want dat zijn de kleuren van de bond waarbij we dansen.

Nou dat was weer eens een berichtje van mij.
Hebhet nu druk met school, dushou ik niet zoveel tijd over om te freubelen.

Hajjuuu, Imke


2 opmerkingen:

  1. Goed bezig muts...en vond je trainer het een leuk kadootje Groetjes Peet

    BeantwoordenVerwijderen